۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۱

رئیس صمت سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان ۸۰ درصد نیاز تور ماهیگیری کشور را تامین می‌کند

سیستان و بلوچستان ۸۰ درصد نیاز تور ماهیگیری کشور را تامین می‌کند

زاهدان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۸۰ درصد نیاز تور ماهیگیری، ۷۵ درصد قوطی کنسرو و ۳۰ درصد نیاز پاکت سیمان کشور را این استان تامین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، داوود شهرکی با بیان اینکه استان در برخی صنایع تأمین‌کننده نیاز کشور است، اظهار داشت: ۸۰ درصد نیاز تور ماهیگیری، ۷۵ درصد قوطی کنسرو و ۳۰ درصد نیاز پاکت سیمان کشور را این منطقه تأمین می‌کند.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان در بخش‌های تولید و تجارت مستعد شکوفایی است، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شرایط خوب اقتصادی برای این استان فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: در بخش تسهیل و رفع موانع تولید در سیستان و بلوچستان با همکاری دستگاه‌های مرتبط مشکلات تمامی واحدهای تولیدی استان بررسی و عمده مشکلات در حال رفع شدن است.

وی تصریح کرد: در بخش ذخایر معدنی در استان به ذخایر اقتصادی و مستعد جهت سرمایه‌گذاری رسیده‌ایم از جمله مس، منیزیت، تیتانیوم، طلا و آنتیموان که استقرار صنایع وابسته در کنار این معادن، زمینه ایجاد اشتغال پایدار در استان را فراهم خواهد کرد.

کد خبر 5323394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha